FANDOM

ШЕСТ МИНУТИ ПЪЛНО СЛЪНЧЕВО ЗАТЪМНЕНИЕ

Китай – 22.07.2009 (17 – 24.07.2009 – 7 нощувки) • ПРИМЕРНА ПРОГРАМА

• ПРИМЕРНА ПРОГРАМА

Ден 1 - 16.07.2009г. – София

15.00 ч. Излитане от терминал 2 на летище София с редовен полет на Air France AF 2687 16.55ч. пристигане в Париж 18.55 ч. Излитане за Пекин с редовен полет на Air France AF 126

Ден 2 – 17.07.2009 г. – Пекин

10.50 ч. Пристигане в Пекин. Посещението на Китай започва с разглеждане на един от символите на страната на изгряващото слънце - Летния дворец – най-големият и добре запазен императорски парк в Китай, известен още като Музея на Градините. Трансфер до хотел категория 4**** с централна локация.

Ден 3 - 18.07.2009г. – Пекин

8:30 ч. След закуска целодневен тур до Великата Китайска Стена - едно от седемте чудеса на света. Стената е най - дългото изкуствено съоръжение, построено от човек. Със своите повече от 6 700 км тя се простира от пустинята Гоби до Източно Китайско море. Обяд. Посещение на гробниците на династията Минг, където са погребани 13 от великите императори на тази династия. Завръщане в хотела.

Ден 4 - 19.07.2009г.- Пекин; Шанхай

8:30 ч. След закуска целодневна обиколка на Пекин: Площад Тянанмън – най-големият площад в света със своите 440 квадратни метра; Посещение на Забранения град – т.нар. Дворцов Музей и бивша резиденция на императорите от династиите Минг и Куинг. Представлява комплекс от дворци с искрящи златни покриви, огромни площади и музеи. Обяд. След обяд разглеждане на „Храма на Небето” известен със своята изключително прецизна архитектурна композиция,неповторима структура и декорация., Трансфер до Централната железопътна гара на Пекин. 19:30 Отпътуване за Шанхай с влак. Нощувка във влака.

Ден 5 - 20.07.2009 - Шанхай

Пристигане в Шанхай към 7:30 ч. Трансфер до хотел категория 4**** с централна локация. Закуска. Обиколка на Шанхай с посещение на старата част на града и градините „Ю”, едни от най-известните градини в Южен Китай. Обяд. Разглеждане на храма на „Нефритения Буда”, съхраняващ две безценни статуи на Буда, донесени от Бирма. Връщане в хотела.

Ден 6 - 21.07.2009г. - Jiaxing

8:00 отпътуване с автобус от хотела към Jiaxing (Продължителност на прехода около 2ч.) Настаняване в хотел Parkyard 4 ****. Посещение на Южнтото езеро в Jiaxing. Обяд. Следобяд: пешеходна обиколка в центъра на града. Трансфер до хотела.

Ден 7 - 22.07.2009г. – Слънчево затъмнение в Jiaxing

След закуска 5-минутен трансфер до Парка на Южното езеро, откъдето ще имате възможност да наблюдавате най – дългото слънчево затъмнение за последните 300 години. Обяд. Вечерта връщане в хотела.

Ден 8 - 23.07.2009 - Шанхай

8:30 След закуска отпътуване за Шанхай. След пристигане в градa – посещение на най-известната търговска улица в Китай – Нанджинг роуд. Разходка по крайбрежния булевард Бунд на р.Хуангпу, където можете да се насладите на великолепието на стария Шанхай. Обяд. След обяд: кратка разходка по р. Хуангпу и разглеждане на шанхайското пристанище, третото по големина в света. Завръщане в хотела.

Ден 9 - 24.07.2009г. – Шанхай

8.30 ч. Заскуска Трансфер до летище Шанхай 23.35 ч. Излитане за Париж с редоверн полет на Air France AF 111

Ден 10 - 25.07.2009г. – София

05.55 ч. Пристигане в Париж 10.20 ч. Излитане за София с редовен полет на Air France AF 2686 14.05 ч. Пристигане в София

• Цена на човек в деойна стая - 690 долара

               Доплащане за единична стая: 230 долара

Цената включва:

o 6 нощувки със закуски в хотел категория 4 **** o 1 нощувка във влак 1-ва класа по маршрут Пекин-Шанхай в спално купе с 4 легла o 6 обяда, съгласно програмата o Допълнителна закуска на 20.07 o Входни такси за посещаваните обекти, според програмата o Трнасфери и всички транспортни услуги на територията на Китай с луксозен туристически автобус o Лицензирани местни екскурзоводи с английски език в Пекин, Шанхай и Jiaxing o Медицинска застраховка

Цената не включва: o Самолетен билет - 555 евро o Летищни такси

• Условия за записване и анулации:

Предварителни резервации на желаещите да участват в пътуването се извършват в офиса на Астрономическата Асоциация София до 01.10.2008

Записванията се извършват в офиса на Стела Турс ООД , ул. „ Граф Игнатиев” 2 А / Ул. „Христо Белчев” 1, София тел: 981 60 53 срещу депозит в размер на 30 % от стойността на пътуването, но не по-малко от 150 евро в срок до 01.11.2008.

При отказ на клиента от пътуване до 30 дни преди обявената дата, Стела Турс ООД възстановява платената сума с изключение на депозита.

При записване за пътуването се подписва договор за организирано туристическо пътуване с всички условия на заплащане и анулации съгласно условията на авиокомпанията и контрагентите на услугите в Китай.

Очаквайте и вариант на програмата с продължение до Хонг Конг и възможност за посещение на азиатския Лас Вегас - Макао!!!